forell
kalasupp
kana
sushi
smoothie
kotletid
brokolisupp
liha

Toitumiskava järgi valmistatavad toidud.

Toitumise tähtsust ei saa alahinnata. Selleks, et Sinu keha funktsioneeriks perfektselt ja ei tekiks toitainete vaegust, on vaja süüa ka vastavalt. Kuni 70% Sinu sportlikest eesmärkidest sõltub toitumisest ja ülejäänud sellest on puhkus ja treening. Seega, kui tahad enda tervist parandada, siis peaksid alustama toitumisest ja siis alles mõtlema, mis treeningut teha võiks, et oma eesmärke toetada.

Selleks, et rasva põletada ei pea ilmtingimata kohe trenni minema või õues jooksma hakkama. Kõik algab siiski toitumise korrigeerimisest ja rasvad hakkavad sulama ka trenni tegemata! Korraliku toitumisega taastad keha normaalse funktsioneerimise ja ainevahetuse. Seega, kui eesmärk ei ole füüsilist vormi parandada, siis piisab ainult toitumiskavast.

Erikavad (talumatused jms) lisatasu eest. Tasu kokkuleppel!

Toitumiskava maht on umbes 20 lehekülge – seega tegemist on põhjaliku ja informatiivse kavaga!

Vajutades TELLI TOITUMISKAVA suunatakse Sind täitma ankeeti, mis on vajalik toitumiskava koostamiseks.

Toitumiskava:

  • Kavas on kasutusel lihtsad ja kodused toiduained, mida leiab ka küla poodidest.
  • Vastavalt Sinu eesmärkidele paika pandud makrotoitainete vahekorrad ja toiduainete kogused.
  • “Anna mehele kala ja sa toidad teda üheks päevaks. Õpeta ta kala püüdma ja sa toidad teda terveks eluks.” Sama põhimõttega on ka toitumiskava tehtud, sest sisaldab lisaks toiduainetele ka tuhandeid õpetussõnu, et edaspidi saaksid selgeks kuidas ja mida süüa.
  • Rasvapõletuse ajal täiskõhutunne garanteeritud!
Telli toitumiskava