Hei!

Olen üsna laisk abiharjutuste tegija ja üks päev mõtlesin, et võiks iga päev planku teha. Kuna ei viitsi konstantselt iga päev sama aega teha, siis tegin eesmärgiks areneda iga päev natukene ja lõpuks 5 minutit järjest teha. Olen küll varem järjest üle 5:40 teinud, aga kui peaksin jälle ühe korraga 5 minutit järjest ära tegema, siis ma jälle ei viitsiks planku teha iga päev. Kuna üle 5 minuti ei ole inimesel otstarbekas teha, siis jätsin seekord ka omale limiidiks 5 minutit.

Üldine eesmärk on minul ennetada vigastusi. Teen lisaks nn tavalisele plangule ka külgplanke ja jalgade hoidmist üle pingi ääre. Loodan, et pärast väljakutse tegemist jääbki tugevaks harjumuseks iga päev natuke plangus olla.

Ütlen kohe ära, et sellised väljakutsed ei ole mõeldud eraldiseisvaks treeninguks, vaid treenima peab kogu keha! Kui tehnika on korras, siis plank on ohutu harjutus kõigile tegemiseks. Mõnele inimesele lausa vajalik.

Panen välja ka oma kava, mida hakkan järgima. Kui tahad kaasa lüüa, siis lase käia!

v2ljakutse

Treenige targalt!