Täna räägin natukene, kuidas valida treeningpartnerit ja kas üldse on vaja leida omale treeningpartner.

Olen juba aastaid olnud spordihoones treeningute juhendaja ja enamasti kui keegi treeningutega liitub, siis tullakse alati sõbra, sõbranna või elukaaslasega. Saan aru, et üksi on ebamugav liituda võõra seltskonnaga või lausa ei julge. Tegelikult ei ole karta midagi, sest kõik käivad täpselt sama eesmärgiga ehk parandada enda füüsilist ja ka vaimset vormi.

Mis oleksid plussid treeningpartneriga treenimisel:

  • Julgem olla.
  • Saad kellegagi alguses suhelda, kuni teistega vaikselt tutvust teed.
  • Koos saavutada eesmärk ja motiveerida teineteist.
  • Koos naerda ja itsitada, kui mõni harjutus tuleb naljakalt välja (no, päris tihti on näha sellist asja :))

Nüüd ütleksin lihtsalt ühe suure miinuse:

  • Teineteisest liigne sõltumine!

See saab paljudele saatuslikuks ja tänu sellele loobutakse treeningutest. Näiteks Sina tahad täna trenni minna, aga sõber ütleb, et täna ei saa ja siis Sa mõtled, et OK, ma ka täna ei lähe siis. Selliseid asju hakkab kahjuks tihti juhtuma ja üksi Sa ei tahagi kunagi trenni minna.

Kui sõbra poolt hakkab veel vabandusi tulema, näiteks:

  • Ma olen tööst nii väsinud, ma täna tõesti ei jõua.
  • Mul vaja lastega õppida.
  • Ma pean täna poodi minema ja arvatavasti ei jõua.
  • Mul vaja sünnipäevale minna ja ma ei jõua.
  • Mul kodus nii palju tegemist ja kui trenni tulen, siis ma ei jõua kõike ära teha.
  • Jne…

Kui tuleb üks sarnane vabandus, siis mina soovitan loobuda sellest treeningpartnerist ja hakata treenima üksinda või leida uus treeningpartner. Lisaks soovitan, et Sina võiksid olla see eestvedaja ja utsitaja. Pea meeles: ÄRA OTSI VABANDUSI, VAID LEIA LAHENDUSED!!!

Kui üksi ei taha treenida, siis leia treeningpartner, kes on vähemalt sama motiveeritud kui Sina ja kellele meeldib leida vabanduste asemel lahendusi!

Edu treeningutel!